Filter

kr
-
kr

Oscilloskop

4 produkter

Visar 1 - 4 av 4 produkter

Visar 1 - 4 av 4 produkter
Visa

Finns det en produkt du tycker vi ska ta in i lager?

Fyll i formuläret och låt oss veta!

Förslag för dig

Frakt & leverans

Ordrar packas och skickas dagligen, normalt har du ditt paket inom 1-2 dagar. I fall där väntetiden är längre framgår det tydligt på produktsidan.

Om du fått mail om att ditt paket har skickats tillsammans ett spårningsnummer bör det inte dröja mer än 2 dagar. I vissa fall blir det strul och kan vi har sett paket som legat oförändrade efter 10 dagar och plötsligt kommit fram. Du kan själv anmäla förlorat paket till transportören vilket ofta brukar hjälpa till om paketet dröjer. Du kan också ta kontakt direkt med oss så hjälper vi till!

Dokumentera allt med foton och text och skicka till oss. Skador skall anmälas till oss omedelbart utan dröjsmål.

Om du märker att försändelsen är skadad vid uthämtning, be om att direkt få anmäla transportskada hos ombudet så går försändelsen i retur igen.

Paket som inte hämtas ut från ombud debiteras en avgift för att täcka frakt och returfrakt, samt administration. Bemärk att frakten du betalar i kassan faktiskt är billigare än totala frakten vi betalar till fraktbolaget. Aktuell kostnad för ej uthämtade paket finns uppdaterat i våra leveransvillkor, men branschstandard ligger mellan 80-200kr.

PostNord har en sektion som arbetar tillsammans med Polisen. Om ditt paket är öppnat skall du anmäla direkt vid uthämtning hos ombudet. Fota paketet från alla vinklar tillsammans med personalen.

Flipper Zero har ett serienummer som JMUX har lagrat och skall anges i Polisanmälan. När anmälan är upprättad skapas samtidigt ett reklamationsärende hos PostNord som påbörjar utredning. Terminalerna videoövervakas och materialet för de olika transitpunkterna kontrolleras.

Utredningen tar mellan 3-30 dagar.

Produkt

Du kan alltid returnera en vara i enlighet med distansköpslagen (endast privatpersoner) men du som köpare står för returfrakten.

För varor som öppnats kan vi ta retur men bemärk att varor som tappat sitt värde kan göras avdrag på det estimerade pristappet som uppkommit som följd av att varan inte längre kan säljas till fullpris.

Givetvis försöker vi alltid hjälpa till. Skicka ett mail!

Däremot krävs ofta en viss teknisk förståelse för att kunna använda många av produkterna i vårt sortiment. Därför kan vi inte alltid hjälpa till med detaljer, men åtminstonde skicka över någon guide på hur du kommer igång om du har problem.

Övrigt

Nej. Vi har eget lager i Sverige.

Telefon

0790-222881

Skicka ett mail

joakim@jmux.se